.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانات رهبري بارقه‌هاي اميد را بر دل‌ها تاباند
امام جمعه بابل طی بیانیه ای ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و سخنان داهیانه مقام معظم رهبری در روز تاریخی جمعه 29 خرداد 88 آن را فصل الخطاب و به عنوان یک منشور برای همه مسئولین و مردم بر شمرد...
بيانات رهبري بارقه‌هاي اميد را بر دل‌ها تاباند

امام جمعه بابل طی بیانیه ای ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و سخنان داهیانه مقام معظم رهبری در روز تاریخی جمعه 29 خرداد 88 آن را فصل الخطاب و به عنوان یک منشور برای همه مسئولین و مردم بر شمرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

جمعه دیگر حماسه دیگر در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ما رقم خورد و مردم متدین و ولایتمدار بار دیگر نمایشی پرشکوه از دلدادگی خود به مقام عظمای ولایت و تاسی از آرمانهای امام راحل در پشتیبانی از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند و به حق دعای حضرت ولی عصر(عج) شامل ملت ما گردید تا همچنان راه امام و انقلاب در مسیر اصلی آن امتداد یابد و رییس جمهوری منتخب ملت باشد که به فرموده مقام معظم رهبری نزدیکترین فرد به دیدگاههای ایشان باشد.

سخنان ارزشمند و تاریخی مقام معظم رهبری بعد از انتخابات و حضور حماسی ملت ایران در حمایت قاطع از نظام ارزشمند جمهوری اسلامی و مشارکت 85 درصدی در انتخابات آزاد ، اوج منش و بینش را فضای باز سیاسی را از این نظام به منحصه ظهور رساند. آنچه که مسلم است بدخواهان و دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی این حماسه کم نظیر را که در حقیقت اوج دموکراسی و نظام مردم سالار است ، بر نتافتند و با عوامل پیاده نظام خود در کشور سعی کردند تا حلاوت و شیرینی این حماسه ارزشمند را در کام ملت ما تلخ کنند.

بیانات بلند و وحدت آفرین مقام معظم رهبری بارقه های امید را در دل دوستداران انقلاب همانند گذشته تاباند و نمایشی از همدلی و وحدت را بین جامعه اسلامی در پیروی از آرمانهای امام راحل به نمایش گذاشت و ندای ملکوتی امام راحل را در جامعه ما طنین انداز کرد.

در برهه کنونی بیانات ایشان به عنوان فصل الخطاب و منشور سیاسی نظام در بر همه نخبگان سیاسی و مردم یک فرض است و همگان علی الخصوص دشمنان قسم خورده این نظام الهی - که به برکت خونها و مجاهدتهای هزاران شهید و جانباز و ایثارگر پدید آمده و امروز پرچمدار اسلام ناب در عصر کنونی است- ، بدانند که سخنان اخیر مقام معظم رهبری یک اتمام حجت و خط قرمزی را بین دوستداران و بریدگان از حرکت توده های ملت مشخص می کند . و کسانی که با تاسی بر شیوه های غیر قانونی و ایجاد تنش و التهاب موجب سوء استفاده دشمنان را فراهم کردند در بین مردم مومن و قاطبه ملت شریف ایران جایی ندارند .

اینجانب ضمن تشکر از حضور حماسی ملت در انتخابات 22 خرداد و سخنان گهر بارمقام معظم رهبری در نماز جمعه تاریخی 29 خرداد و تاکید براطاعت از رهنمودهای ایشان عموم ملت را به حفظ هوشیاری و وحدت و انسجام دعوت می نمایم امید است تا این انقلاب شکوهمند به دست صاحب آن حضرت ولی عصر(ع) با دست با کفایت مقام عظمای ولایت برسد . انشاء الله
مجتبی (حسن) روحانی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.